Direct aan de slag?
 
 
Geplaatst door Mitra op 26.11.2020

Nieuwste SecuDoc features

Afgelopen jaar zijn er veel nieuwe features toegevoegd aan SecuDoc, denk aan het Digitaal ondertekenen en de Boemerang. Gelukkig is het jaar nog niet afgelopen, want we hebben nog twee nieuwe features die komende maand gebruikt kunnen worden. Lees deze blog en ontdek deze nieuwe functies..

Goed begin van 2021

Wie de laatste tijd nieuws en trends goed in de gaten heeft gehouden, weet dat security steeds belangrijker wordt voor organisaties. We zagen dat organisaties zoals Apple voor het eerst focus gaan leggen op Privacy by default met iOS 14 (het besturingssysteem van de iPhone), lees hier meer over de Privacy bij Apple. Online security is ons bestaansrecht. Naast bestanden veilig versturen via ons platform hebben we nu ook twee nieuwe functies die de veiligheid van jouw organisatie gaan verbeteren. Het gaat hier om Mail Integration en Active Directory.

Active Directory: Inloggen vanuit je eigen Microsoft-omgeving

Waarschijnlijk ben je nu gewend om zelf in te loggen op secudoc.nl voor het versturen van bestanden. Veel organisaties gebruiken echter Active Directory om hun Windows-gebruikers te beheren. Met onze AD-koppeling kan je gebruikerstoegang (inloggen) tot SecuDoc via jouw eigen Active Directory te laten verlopen. Je medewerkers hoeven niet steeds in te loggen als ze SecuDoc willen gebruiken, en als de medewerker de organisatie verlaat kan je eenvoudig al zijn/haar rechten tot alle software van de organisatie intrekken.

Het koppelen van jouw Active Directory doe je via de wizard in het Instellingen-scherm. Als een gebruiker inlogt op secudoc.nl wordt onder water in de Active Directory gecontroleerd of de gebruiker bestaat, toegang mag krijgen en of gebruikersnaam en wachtwoord klopt. Zodra de gebruiker is geauthenticeerd, is deze nu ingelogd op SecuDoc en kan direct veilig bestanden versturen via SecuDoc. 

Deze functie bieden we gratis aan aan al onze klanten! Goed begin van 2021 ;-). 

Voor meer info over de functie Active Directory, klik hier.

Mail Integration

Versturen jullie veel gegevens met privacygevoelige informatie als bijlage via de mail? Dan hebben we een goede oplossing waardoor je deze bijlagen automatisch via SecuDoc kan versturen. Met onze Mail Integration toepassing kan je Office 365 of Exchange direct koppelen aan SecuDoc. Zodra je een e-mail met bijlage verstuurt via je e-mailprogramma wordt deze herkend en wordt het verstuurd via een de versleutelde verbinding van SecuDoc. Je medewerkers zullen hier niks van merken en zo kan je erop vertrouwen dat belangrijke gegevens niet in handen komen van onbevoegden. Voor deze functie geldt een meerpijs. Wil je meer weten, stuur dan een mail naar sales@secudoc.nl.

Share:
 
 
 

De beste oplossing voor bestanden versturen

Begin vandaag nog met het snel, veilig en betrouwbaar versturen van uw bestanden naar uw relaties.

 
De beste oplossing voor bestanden versturen
 

Neem contact met ons op

Wij helpen u graag met alle vragen die u hebt over SecuDoc. U kan ons via onderstaande mogelijkheden bereiken.

  • Bel ons: 024 - 301 02 01

    op werkdagen 9:00 - 17:00

  • Stuur ons een e-mail
  • Volg ons op Social Media